livemylife

Alla inlägg under december 2011

Av ... - 31 december 2011 10:43

HEEEEJ! :)
Nu pratar jag med Emelie & min syster på skype. Detta blir kanske det sista inlägget detta år. Sååååå sorgligt! :(
Jaja.. Livet måste fortsätta ändå! :)

   

Av ... - 29 december 2011 16:03

MM.. det har stormat i tyyp en halv vecka snart!! 

Jaja.. Idag var min familj o jag till stan. VI köpte pärlor och kollade på bilar. Det blev också Mc´donalds eller hur det stavas..

Jajaj! :) 

PUSS 

Av ... - 28 december 2011 13:28

Jaa.. Vem skulle jag vara utan dig Kerstin? :I

Eller vem skulle jag vara utan min familj? Alltså det är en rätt så seriös fråga...


Nej, jag vet svaret, jag skulle inte klara mig utan er.. PUSS

Av ... - 28 december 2011 13:20

Jag chattade med Emelie och så sa jag serien som stog, och hon fattade den inte??!!
Hon tänkte as länge men kom inte på det roliga!!! TRÖG SHE IS! :)
Nej men.. man är inte trög om man inte kommer på den. :)


Av ... - 28 december 2011 13:15

MM.. Jag skypar med min kompis Emelie.

Alltså jag gör så här många och korta inlägg för att jag har TRÅÅÅKIGT! :I

Jaja

Veckans serie

 

Av ... - 28 december 2011 12:41

Tjooooo!!! Nu spelar syrran "Just dance 3" på vårat wii.. Det är såååå kul! :)

NI måste köpa det. Man kan ha det till playstation Move eller vad det heter .

Vi är hemma själva och syrran var och köptet goooodis!! :) GÖTT!

Failat steg på just dance.

Jaja.... ;)

Gör inte så mycket mer. Nyss såg jag på en film.. Kommer inte ihåg vad den hette. Men jag fick den i julklapp. :o)

Det var en tjej som komenterade men jag tog bort kommentaren för det blev fel. Men hon undrade i allafall vad jag hade för mobil.

Då ska jag svara på det.

Jag har en vit sony ericsson walkman .... blablalbal... :)

Jaja.. Det var svar på det. Nu ska jag gå på toa.


Dagens outfit:
One piece och okammat hår.. :) Nya modet med okammat hår!!! :)

PUSS  

Av ... - 28 december 2011 09:39

Nu har jag ändrat lite till på bloggen. :)

Jag diggar verkligen svart & vit tillsammans! :)


Veckans youtube låt/klipp


Den äger som fan! :) 

NI måste höra på den! 


Nu måste jag kila! PUSS PUSS   

Av ... - 27 december 2011 13:18

Såg denna på google och tyckte att den var så söt! :) 
   

För er som inte förstår så står det så här: 

- Jag gjorde en kaka till dig men jag åt den.. :( 

Sååå sött av den Gula figuren att säga så! :3


Presentation

Hej! Jag älskar mode och att fota. :) Det är mitt liv! :)
Kolla in min blogg & få reda på mer. :)
PUSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards